Το ακόλουθο κείμενο είναι ενημερωτικό για όσους έχουν υποστεί εξαπάτηση μέσω της κινητής τηλεφωνίας, ανεξαρτήτως παρόχου, λαμβάνοντας γραπτά μηνύματα (SMS) από τους πενταψήφιους αριθμούς 54422 και 54666, ώστε να διεκδικήσουν τα χρήματα τους πίσω (υπάρχουν και άλλοι πενταψήφιοι αριθμού που δουλεύουν με ακριβώς την ίδια μέθοδο)….
Πρόσφατα έλαβα τον λογαριασμό της κινητής τηλεφωνίας και βρέθηκα να έχω ένα ποσό εκτός παγίου μέσω υπηρεσιών sms, όπως έγραφε στον λογαριασμό. Ψάχνοντας το κινητό μου βρω κάποιο μήνυμα, βρήκα τα εξής μηνύματα (συμπεριλαμβάνεται και το μήνυμα που απέστειλα με τη λέξη STOP για να διαγράφω από την υπηρεσία που ΔΕΝ έχω εγγραφεί…):
Στην αναζήτηση των συγκεκριμένων αριθμών στο διαδίκτυο, βρήκα ότι πολλοί άλλοι έχουν υποστεί την ίδια εξαπάτηση και ότι η ιστορία διαρκεί αρκετά χρόνια!
Αποφάσισα λοιπόν να απευθυνθώ στην εταιρεία που έστειλε τα μηνύματα (Telebox) ώστε να διεκδικήσω το ποσό που μου χρεώθηκε χωρίς να έχω κάνει κάποια εγγραφή στις υπηρεσίες της εταιρείας. Προσοχή, η χρέωση γίνεται όταν λαμβάνεις μηνύματα ασχέτως αν απαντάς ή όχι και εδώ είναι η απάτη! Κάποιο ρόλο θα παίζουν και οι εταιρείες της κινητής τηλεφωνίας που επιτρέπουν χρέωση σε εισερχόμενο μήνυμα χωρίς την συναίνεση του πελάτη!
Ακολουθούν τα emails με την εταιρεία μέχρι την αποπληρωμή του ποσού, η οποία και έγινε εντός λίγων ημερών:
Πρώτη επικοινωνία:
Καλησπέρα σας,
στις 27/12/2018 έλαβα 5 sms στο κινητό μου τηλέφωνο από την εταιρεία σας. Από τότε ήρθαν αλλά δύο μηνύματα στις 8/1/2019 και σήμερα στις 9/1/2019 έστειλα μήνυμα για να διαγράφω από την υπηρεσία σας.
Ο αριθμός του κινητού μου ειναι: 697*******
Σας δηλώνω ότι δεν έγινα ποτέ συνδρομητής στην υπηρεσίας σας, εν γνώση μου! Πρόσφατα μου ήρθε χρεωστικό στον λογαριασμό μου, από την εταιρεία σας, το ποσό των 10,8 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Κάποιο ποσό θα έρθει και στον επόμενο λογαριασμό φαντάζομαι, λόγω των νέων μηνυμάτων που έλαβα χθες…
Απαιτώ την επιστροφή όλου του χρηματικού ποσού σε τραπεζικό μου λογαριασμό, διαφορετικά θα απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή και αν χρειαστεί θα κινηθώ και νομικά.
Ευχαριστώ και θα περιμένω απάντησή σας ώστε να σας στείλω το IBAN μου.
Απάντηση :
Καλησπέρα,
Έχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο συνεργάτης μας που διαχειρίζεται την υπηρεσία, μετά από προτροπή μας, θα προβεί σε πίστωση του ποσού που απορρέει από χρήση της υπηρεσίας.
Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε τα παρακάτω στοιχεία:
Ονοματεπώνυμο κατόχου λογαριασμού:
IBAN λογαριασμού:
SWIFT της τράπεζας:
Ονομασία τράπεζας:
Αριθμός τηλεφώνου:
Από τη στιγμή που λάβουμε την απάντησή σας, η πίστωση θα γίνει εντός 5-6 εργάσιμων ημερών. Θα σας ενημερώσουμε ξανά μόλις δρομολογηθεί.
Με εκτίμηση,
Ομάδα Υποστήριξης Telebox
Αφού απέστειλα τα στοιχεία που ζητήθηκαν έλαβα την εξής απάντηση:
Καλησπέρα,
Έχει δοθεί τραπεζική εντολή πίστωσης στον λογαριασμό που μας δώσατε. Παρακαλούμε οπως μας επιβεβαιώσετε την πίστωση.
Με εκτίμηση,
Ομάδα Υποστήριξης Telebox
support@telebox.gr
τηλ:2155002939
Με εκτίμηση,
Ομάδα Υποστήριξης Telebox
support@telebox.gr
τηλ:2155002939
Όντως, μετά από λίγες ημέρες πιστώθηκε στον λογαριασμό μου το ποσό που παρανόμως είχε προστεθεί στο λογαριασμό της κινητής τηλεφωνίας!
Παρόλα αυτά η εν λόγω εταιρεία και όλες οι αντίστοιχες, συνεχίζουν να θησαυρίζουν παρανόμως και να χρεώνουν συνδρομητές χωρίς τη θέλησή τους. Το γενικό πρόβλημα της εξαπάτησης παραμένει αφού, όπως και στην περίπτωσή μου, ασχολούνται μόνο με όσους ζητήσουν τα χρήματά τους πίσω…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου