Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου kentripotideas

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Τελικά η ιστορία με την «άφυλη» διαφήμιση με την Céline Dion είναι πολύ πιο σκοτεινή


Το βίντεο για την σκοτεινή διαφήμιση της NUNUNU το έχετε δει.* Η Céline Dion προφανώς επιλέχθηκε για να είναι η celebrity της μάρκας. Η μάρκα NUNUNU, είναι ισραηλινή (με έδρα το Τελ Αβίβ) και παινεύεται για παιδιά «διασημοτήτων» του χόλυγουντ που φοράνε τα ρούχα της...Κάτι όμως δεν πάει καλά με τη NUNUNU. Και δεν μιλάμε για το γελοίο όνομά της, αλλά για ολόκληρη τη φιλοσοφία και τον συμβολισμό της.

Η σελίδα “about” λέει:

«…οδήγησαν εντελώς από τη διαίσθηση τους, οι συνιδιοκτήτριες και σχεδιάστριες Iiris Adler και Tali Milchberg (φωτο) δημιούργησαν συλλογές παιδικών ενδυμάτων που έσπασαν στερεότυπα και απέφευγαν τους αποδεκτούς κανόνες. Η ανάγκη τους για ένα βασικό dna και μια unisex προσφορά στην παιδική μόδα, δημιούργησε μια παγκόσμια τάση που είναι πλέον μια πηγή έμπνευσης παγκοσμίως. Οδηγούμενες από μια ατζέντα που αψηφά την παραδοσιακή διχοτόμηση των ρούχων αγόρι / κορίτσι, η Iris και η Tali έδειξαν ότι στον κόσμο των πραγματικών ατόμων δεν είναι όλα τόσο άσπρο και μαύρο».

Ναι, όπως το ομολογούν οι ίδιοι, η μάρκα πράγματι “οδηγείται από μια ατζέντα”.

Κάτι είναι τρομερά λανθασμένο με τη γραμμή “Genderless” της Céline Dion…



Αυτή είναι η εικόνα που συμπληρώνει τη σελίδα “About”: Ένα παιδί του οποίου το πρόσωπο κρατιέται από έναν σκελετό. Ένα από τα μάτια του παιδιού είναι κρυμμένο – μια επιβεβαίωση ότι αυτό είναι το θέμα της ατζέντας της ελίτ.

Η ατζέντα της NUNUNU δεν αφορά μόνο την «ουδετερότητα του φύλου». Πρόκειται για κάτι πολύ πιο σκοτεινό. Ένα γρήγορο ταξίδι στην σελίδα τους στο Instagram αποκαλύπτει κάποιο ανησυχητικό υλικό: τη σεξουαλικοποίηση των παιδιών, τον σατανισμό και τον έλεγχο του νου Monarch. Με λίγα λόγια, όλες οι εμμονές της απόκρυφης ελίτ.



Γνωρίζουν ότι το τραγούδι Let’s Get Physical μιλάει για το σεξ; Γιατί υπάρχουν παιδιά κάτω από αυτή την λεζάντα;



Αυτό το κορίτσι φοράει μπλούζα με το all-seeing eye και έχει ένα all-seeing μάτι “τατουάζ” – γνωστά αποκρυφιστικά σύμβολα. Στο παντελόνι της είναι οι αριθμοί 3 και 6 (…3 φορές το 6; …666);



Ένα κορίτσι με κέρατα. Κρυφο-σατανισμός;



Ένα μωρό με μαύρα αστέρια και καπέλο διαβόλου. Πόσο χαριτωμένο.



Ανατριχιαστικό. Οι σατανιστές φορούν μάσκες ζώων κατά τη διάρκεια των τελετουργικών τους.



Και αυτό μοιάζει ανατριχιαστικό. Ένα μεγάλο βρώμικο χέρι στο στήθος του κοριτσιού.



Αυτό το παιδί κρύβει το ένα μάτι ενώ φοράει ένα πουκάμισο με ένα κρανίο με ένα μάτι κρυμμένο. Επίσης, τα παντελόνια του είναι γεμάτο με all-seeing eyes.

Ο λογαριασμός της μάρκας στο instagram περιέχει επίσης διάφορες εικόνες και ζωγραφιές που φέρουν ετικέτα # inspiration (έμπνευση). Σχεδόν όλες τους είναι ανατριχιαστικές και γεμάτες σύμβολα που αναφέρονται στις πιο σκοτεινές πρακτικές του αποκρυφισμού.



Ναι, αυτό το πράγμα είναι στο λογαριασμό του instagram μιας μάρκας παιδικών ενδυμάτων που είναι εξαιρετικά δημοφιλής στο Χόλιγουντ.



Η λεζάντα της εικόνας αυτής είναι “κρυφή επιθυμία”.



Αυτό είναι με τίτλο “Ανάγκη να καθαρίσω το κεφάλι μου”. Ο έλεγχος του μυαλού που βασίζεται στον τραύμα αφορά την «εκκαθάριση του κεφαλιού» των σκλάβων μέσω της κακοποίησης.



Νεαρά αγόρια με πετσέτες. Τα κεφάλια τους αντικαταστάθηκαν από μάτια. Όπως λέει το σχόλιο: “συνολικό και οριακό ακατάλληλο”.



Ένα κρανίο ζώου που χρησιμοποιείται για να κάνει το σημάδι του ενός ματιού: Η τέλεια έμπνευση για παιδικά ρούχα.



Όλα σε αυτό την εικόνα φωνάζουν “κατεστραμμένη παιδική ηλικία”.



Αυτή η εικόνα είναι καθαρή Monarch Mind Control – ένας σκλάβος MK με πολλά άλλα προσωπεία.

Υπάρχουν πολλές άλλες εικόνες, αλλά έχουμε δει αρκετά. Όλη αυτή η αηδία είναι “ντυμένη” με το νεοταξικό λεξιλόγιο της «ουδετερότητας του φύλου» και της “απελευθέρωσης των παιδιών”.

ΚΟ / πηγή

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: