Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου kentripotideas

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

ΟΛΥΜΠΙΑΣ Η Ηπειρώτισσα βασίλισσα των Μακεδόνων


Μετά από 2333 χρόνια από την τραγική και εν ψυχρώ δολοφονία της Ολυμπιάδος, το βιβλίο την αποκαθηλώνει από το μαρτύριο των υβριστικών χαρακτηρισμών που της φόρτωσαν οι ιστορικοί, χωρίς ίχνος λογικής…

και την αναδεικνύει ως μία εκ των κορυφαίων γυναικών της Ελληνικής και παγκόσμιας ιστορίας.

• Η εξιστόρηση των γεγονότων από το 394 μέχρι το 316 που διαδραματίστηκαν στην πολύπαθη Μακεδονία, και είχε αντίκτυποσε ολόκληρο τον ελληνισμό, παρουσιά-ζονται με διαφορετικό τρόπο αναλυτικής σκέψης, απ’ ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. 

• Ο εντοπισμός και η ανάλυση των στοιχείων των δολοφονιών που αναφέρονται στο βιβλίο, όλων των επιφανών Μακεδόνων, τεκμηριώνουν την ύπαρξη και εκτέλεση της μεγαλύτερης «Βεντέτας» που διαδραματίστηκε στην ιστορική αρχαιότητα.

• Για πρώτη φορά παγκοσμίως παρουσιάζεται η αληθινή ιστορία της Ηπειρώτισσας βασίλισσας των ΜακεδόνωνΟλυμπιάδος, αποκαθαρμένη από την λάσπη και την ηθελημένη εγκληματική παραπληροφόρηση για το έργο και την ζωή της.

• Ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Πάγκαλης, αφού συγκέντρωσε, μελέτησε και ανέλυσε όλα τα αρχαία κείμενα, μας παρουσιάζει και μας φωτίζει το γιατί, και τοπως έφτασε η ιστορική μνήμη να μας παραδώσει την Ολυμπιάδα με τα μελανότερα χρώματα, αποκαλώντας την: ζηλότυπη, οξύθυμη, βρωμερή, φίλαρχη,αιματοβαμμένη, αισχρή, μοχθηρή, εκδικήτρια, μέγαιρα, Ερινύα, άγρια, φαντασμένη κ.ά. χωρίς ίχνος σεβασμού στα υπάρχοντα αθωωτικά στοιχεία.

• Για να φτάσει στην δικαίωσή της, εξιχνίασε, μεχρονολογική σειρά που συνέβησαν, τις δολοφονίες που εμπλέκουν την Ολυμπιάδα, αποκαλύπτοντας τους πραγματικούς δολοφόνους και τα αίτια της πρωτοφανούς «βεντέτας», που ξεκίνησαν το 394 και ολοκληρώθηκαν το 308 για να εξαφανιστεί ολοκληρωτικά, από την ιστορία της Μακεδονίας, η δυναστεία του Φιλίππου.

• Δυστυχώς οι ιστορικοί όλα τα εγκλήματα φόρτωσαν στην Ολυμπιάδα, ενώ αποσιώπησαν, με χοντροκομμένο τρόπο, αυτά που έπρεπε να καταλογιστούν, βάση των ιστορικών στοιχείων, στους πραγματικούς δολοφόνους. Αυτό μας οδηγεί σε σημερινές σκέψεις, το πώς επαναλαμβάνονται τα ίδια πράγματα, αναδεικνύοντας τις διαχρονικές «παθογένειες» των Ελλήνων επίδοξων«ηγεμόνων» που, δυστυχώς, και σήμερα είναι στην επικαιρότητα. Άνθρωποι ασήμαντοι και άρπαγες, απολίτιστοι, απαίδευτοι, ασυνείδητοι, ανήθικοι, συκοφάντες, με όπλο την καταγωγή και την «παραπλάνηση», όπως πράττουν οι απατεώνες για να εξαπατήσουν τα ανυποψίαστα θύματά τους, πείθουν για να αρπάξουν την εξουσία, θεωρώντας την «δική τους επιχείρηση».

• Ιστορικό συμπέρασμα: Το τραγικό παράδειγμα της σημερινής Μακεδονίας ας γίνει φωτεινός οδηγός για το μέλλον… Ως Έλληνες είμαστε «φοβεροί» τοπικιστές, σπουδαίο όπλο για την αντιμετώπιση των σοβαρών κινδύνων, αλλά εξ ίσου «σοβαρό» μειονέκτημα σε ειρηνικές περιόδους. Αν είχε υιοθετηθεί ο Αλέξανδρος, που είναι και η αλήθεια, ως «Ηπειρομακεδόνας» από τους αρχαίους ιστορικούς, σήμερα δεν θα τολμούσε κανείς να προβάλει ανιστόρητες απαιτήσεις… 

• Ο τρόπος που δομήθηκε το βιβλίο, δείχνει σεβασμό στους ιστορικούς και την ιστορία. Ο συγγραφέας θέλειτον αναγνώστη να γίνει κοινωνός της υπάρχουσαςιστορίας, γι’ αυτό πριν εκφράσει τις δικές του θέσεις, παρέθεσε στο πρώτο μέρος του βιβλίου, την μονογραφία «Βιογραφία Ολυμπιάδος της Ηπειρώτιδος» του Μαργαρίτη Γ. Δήμιτσα, έργο του 1887, με ελάχιστους σχολιασμούς, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο αναγνώστης να παρακολουθήσει την ροή της ιστορικής αλήθειας. 

Το βιβλίο είναι έργο που θα αλλάξει τον τρόπο γραφής των ιστορικών βιβλίων, διότι οι αναγνώστες πρέπει να γνωρίζουν την καταγεγραμμένη ιστορία, στο μέτρο του δυνατού, ώστε να έχουν την δυνατότητα να κρίνουν τους αρχαίους, αλλά και τους σύγχρονους συγγραφείς…

Το βιβλίο ενώ καταγράφει την ιστορία, δεν είναι ιστορικό, καταγράφει την μυθολογία αλλά δεν είναι μυθολογικό, έχει αστυνομική πλοκή αλλά δεν είναι αστυνομικό… απλά είναι η ΖΩΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΟΣ, της Ηπειρώτισσας βασίλισσας των Μακεδόνων. 

Η ιστορική δικαίωση των θέσεων της Ολυμπιάδος

Απόσπασμα από την ομοιοκατάληκτη διήγηση, ονομαζόμενη και «Ρημάδα» (ρίμα = ομοιοκαταληξία). Η παράδοση θέλει να την απαγγέλλει ο ίδιος ο Αλέξανδρος. Αναδημοσιεύτηκε το 1529 στην σύγχρονη εποχή. Στην τουρκοκρατία, απαγγελλόταν με νοσταλγία από τους λαούς. Είναι μέρος των παραδόσεων και της ιστορίας που διαμορφώθηκαν από τον λαό, και καταγράφηκαν για πρώτη φορά επί βασιλείας Πτολεμαίου του Επιφανούς, (2ος – 3ος αι. Π.Χ.) που, οι καλοί ιστορικοί, αυθαίρετα, απέδωσαν στον «ψεύδο» Καλλισθένη, για να το απαξιώσουν… παρ’ όλα αυτά σώθηκε από στόμα σε στόμα… 

Σαν τ’ άκουσε ο Αντίπατρος, εγύρευε να ποίση 

μέθοδον τον Αλέξανδρον για να τον φαρμακήσει.

Φαρμάκι κάνει ισχυρόν, ’ς πυξόμηλο το βάνει 

και του νιού του τό ’δωκε Κασσάνδρου ν’ αθιβάνη…

…Είχε δε ο Ιούλιος (Ιόλας) φαρμάκι στο ποτήρι

κ’ εκέρασε τον Αλέξανδρον ως επέκει εσυντήρει.

Ωσάν αυτός το έπιε, ώρα διάβη μεγάλη,

ολόγυρα εγύρισε κ’ επίνασι και άλλοι.

Εφώναξε· «Ω φίλοι μου, τι είναι που με πειράζει,

οπού ’λθε στο συκώτι μου, σαγίτα και με σφάζει;»

…Έζησε δε Αλέξανδρος χρόνους τριάντα τρίους,

τον θάνατον γαρ έλαβε αυτός εκ τους ιδίους.

Δώδεκα στίχοι που δικαιώνουν τη θέση της Ολυμπιάδος, απέναντι σε όλους τους ιστορικούς και αποκαλύπτουν την αλήθεια, την αλήθεια που αγκάλιασαν και σεβάστηκαν οι άνθρωποι της καθημερινότητας, αλλά δεν σεβάστηκαν ούτε κατάλαβαν, ή δεν θέλησαν να καταλάβουν οι ιστορικοί όλων των εποχών, ότι ο θάνατος του Αλεξάνδρου ήταν μια καλοσχεδιασμένη δολοφονία… 

• Ίσως, και σήμερα, κάποιος αναφωνήσει: κλείσε τώρα και συ τη ρημάδα σου.

• Το αισθητικά καλαίσθητο βιβλίο είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας των εκδόσεων ΕΛΕΥΣΙΣ, και του Κερκυραϊκού εκδοτικού οίκου Corfu Press.

Συγγραφέας: Κωνσταντίνος Πάγκαλης

Ολυμπιάς, η Ηπειρώτισσα βασίλισσα των Μακεδόνων

Μέγεθος: 14Χ20,5 / Σελ. 352 / Μαλακό εξώφυλλο,Χρυσοτυπία / Ραμμένο

Τιμή λιανική: 18,02 €

ISBN: 960-960-391-100-5 

978-960-99663-5-1



Εκδόσεις «ΕΛΕΥΣΙΣ»

Ασκληπιού 71, 106 80 Αθήνα

Τηλ. 211 402 7281

e–mail: eleusisbooks@gmail.com

www.hellenicpaedia.gr



Εκδόσεις “Corfu Press”

Νίκου Μώρου 6, 49132 Κέρκυρα

Τηλ. 26610 28590

e–mail: info@mykerkyra.com

www.mykerkyra.com


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: