Ο Μωάμεθ ο Πορθητής δεν άλωσε μόνο την Κωνσταντινούπολη (1453), άλωσε και την Αθήνα (1458) και όπως μετέτρεψε σε τζαμί την Αγία Σοφία, το ίδιο έκανε και με τον....
Παρθενώνα (φωτ.: αριστερά).Το 1687 ο Παρθενώνας τζαμί ανατινάχθηκε από οβίδα κανονιού κατά την πολιορκία της οθωμανικής Αθήνας από τους Βενετσιάνους.
Αργότερα στο εσωτερικό του ερειπωμένου Παρθενώνα, οι Οθωμανοί έχτισαν ένα μικρό τζαμί (φωτ.: δεξιά), το οποίο κατεδαφίστηκε το 1842-1844 μετά την απελευθέρωση.
Από μία άποψη ίσως είμαστε «τυχεροί», διότι εάν είχαμε απελευθερωθεί έναν αιώνα μετά, το πιθανότερο είναι να μην μας άφηναν να γκρεμίσουμε το τζαμί μέσα στον Παρθενώνα και να μην είχαμε διώξει τους Αθηναίους μουσουλμάνους.
Άρα, πολύ πιθανό να την είχαμε «πατήσει» όπως οι Ισραηλίτες, που στη δική τους ακρόπολη στην Ιερουσαλήμ, δηλαδή στο Όρος του Ναού, εκεί που ήταν χτισμένος ο αρχαίος Ναός τους, υψώνονται δύο μουσουλμανικά τεμένη, ο Θόλος του Βράχου και το Αλ Ακσά, θεωρείται αποκλειστικά μουσουλμανικός λατρευτικός χώρος και δεν επιτρέπεται στους Εβραίους να τελέσουν εκεί λατρεία τους.
Φαντάζεστε ο Παρθενώνας, σε μια ελεύθερη Ελλάδα, να θεωρούνταν τζαμί, χώρος ιερός για τους μουσουλμάνους και απαγορευμένος για τους υπόλοιπους;
Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, την Παρασκευή πριν δύο εβδομάδες, αφού υπέγραψε το διάταγμα για να μετατραπεί η Αγία Σοφία σε τζαμί, στο διάγγελμά του υποσχέθηκε ότι μετά την Αγία Σοφία θα «απελευθερώσει» και τα τζαμιά της Ιερουσαλήμ.
Το Αλ Ακσά λειτουργεί κανονικά ως τζαμί, επειδή όμως η Ιερουσαλήμ είναι ισραηλινή ο Ερντογάν θεωρεί ότι το Αλ Ακσά είναι σκλαβωμένο.
Επίσης, σύμφωνα με το «δίκαιο της κατάκτησης» του Ερντογάν, ό,τι επικαλέστηκε για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, τα ίδια ακριβώς ισχύουν στο μυαλό του και για τον Παρθενώνα, που τον έκανε τζαμί ο Μωάμεθ ο Πορθητής, άρα «τους ανήκει».
Μετά τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, πράξη που συμβολίζει την αναβίωση του χαλιφάτου, ο Ερντογάν κοιτά προς δύο ιερές πρωτεύουσες και τους ναούς τους.
Την Ιερουσαλήμ και την Αθήνα. Αθήνα και Ιερουσαλήμ (δηλαδή Παρθενώνας και Όρος του Ναού), συμβολίζουν η πρώτη τον Ορθό Λόγο και η δεύτερη την Αποκάλυψη.
Θεωρούνται οι δύο πυλώνες του σύγχρονου δυτικού πολιτισμού.
Με τους νεο-οθωμανούς του Ερντογάν και τους φανατικούς της Μουσουλμανικής Αδελφότητας δεν έχουμε να κάνουμε κανένα διάλογο, καμία διαπραγμάτευση, μόνο να επικεντρωθούμε πώς θα τους συντρίψουμε στρατιωτικά, θα τους εξαλείψουμε φυσικά και θα τους διαμελίσουμε εδαφικά για να πάψουν να αποτελούν απειλή.
Και οφείλουμε να πείσουμε και τις άλλες δυνάμεις, τις μεγάλες και τους γείτονές μας στην περιοχή, πως μια τέτοια εξέλιξη είναι προς όφελος όλων, αντί να αναπαράγουμε ως ανόητοι την τουρκική προπαγάνδα περί δήθεν στρατηγικής θέσης και σημασίας της Τουρκίας.
Η στρατηγική θέση θα συνεχίσει να βρίσκεται υπό τον έλεγχο της Δύσης, η Τουρκία απλά δεν θα υφίσταται.
Προφανώς δεν περιμένω από φοβικούς, γιάπηδες, ανόητους και αλλοτριομορφοδίαιτους να ασπαστούν και να υλοποιήσουν τέτοιες στρατηγικές.
Άλλοι κύκλοι, ανθρώπων θαρραλέων και με διαμορφωμένη συνείδηση, ανθρώπων έξυπνων και απόλυτα αφοσιωμένων, είναι ικανοί να τις καταστρώσουν και να τις διεκπεραιώσουν.
Άρα, πολύ πιθανό να την είχαμε «πατήσει» όπως οι Ισραηλίτες, που στη δική τους ακρόπολη στην Ιερουσαλήμ, δηλαδή στο Όρος του Ναού, εκεί που ήταν χτισμένος ο αρχαίος Ναός τους, υψώνονται δύο μουσουλμανικά τεμένη, ο Θόλος του Βράχου και το Αλ Ακσά, θεωρείται αποκλειστικά μουσουλμανικός λατρευτικός χώρος και δεν επιτρέπεται στους Εβραίους να τελέσουν εκεί λατρεία τους.
Φαντάζεστε ο Παρθενώνας, σε μια ελεύθερη Ελλάδα, να θεωρούνταν τζαμί, χώρος ιερός για τους μουσουλμάνους και απαγορευμένος για τους υπόλοιπους;
Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, την Παρασκευή πριν δύο εβδομάδες, αφού υπέγραψε το διάταγμα για να μετατραπεί η Αγία Σοφία σε τζαμί, στο διάγγελμά του υποσχέθηκε ότι μετά την Αγία Σοφία θα «απελευθερώσει» και τα τζαμιά της Ιερουσαλήμ.
Το Αλ Ακσά λειτουργεί κανονικά ως τζαμί, επειδή όμως η Ιερουσαλήμ είναι ισραηλινή ο Ερντογάν θεωρεί ότι το Αλ Ακσά είναι σκλαβωμένο.
Επίσης, σύμφωνα με το «δίκαιο της κατάκτησης» του Ερντογάν, ό,τι επικαλέστηκε για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, τα ίδια ακριβώς ισχύουν στο μυαλό του και για τον Παρθενώνα, που τον έκανε τζαμί ο Μωάμεθ ο Πορθητής, άρα «τους ανήκει».
Μετά τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, πράξη που συμβολίζει την αναβίωση του χαλιφάτου, ο Ερντογάν κοιτά προς δύο ιερές πρωτεύουσες και τους ναούς τους.
Την Ιερουσαλήμ και την Αθήνα. Αθήνα και Ιερουσαλήμ (δηλαδή Παρθενώνας και Όρος του Ναού), συμβολίζουν η πρώτη τον Ορθό Λόγο και η δεύτερη την Αποκάλυψη.
Θεωρούνται οι δύο πυλώνες του σύγχρονου δυτικού πολιτισμού.
Με τους νεο-οθωμανούς του Ερντογάν και τους φανατικούς της Μουσουλμανικής Αδελφότητας δεν έχουμε να κάνουμε κανένα διάλογο, καμία διαπραγμάτευση, μόνο να επικεντρωθούμε πώς θα τους συντρίψουμε στρατιωτικά, θα τους εξαλείψουμε φυσικά και θα τους διαμελίσουμε εδαφικά για να πάψουν να αποτελούν απειλή.
Και οφείλουμε να πείσουμε και τις άλλες δυνάμεις, τις μεγάλες και τους γείτονές μας στην περιοχή, πως μια τέτοια εξέλιξη είναι προς όφελος όλων, αντί να αναπαράγουμε ως ανόητοι την τουρκική προπαγάνδα περί δήθεν στρατηγικής θέσης και σημασίας της Τουρκίας.
Η στρατηγική θέση θα συνεχίσει να βρίσκεται υπό τον έλεγχο της Δύσης, η Τουρκία απλά δεν θα υφίσταται.
Προφανώς δεν περιμένω από φοβικούς, γιάπηδες, ανόητους και αλλοτριομορφοδίαιτους να ασπαστούν και να υλοποιήσουν τέτοιες στρατηγικές.
Άλλοι κύκλοι, ανθρώπων θαρραλέων και με διαμορφωμένη συνείδηση, ανθρώπων έξυπνων και απόλυτα αφοσιωμένων, είναι ικανοί να τις καταστρώσουν και να τις διεκπεραιώσουν.
Στέφανος Μυτιληναίος
https://www.tribune.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου