«Άδειασμα» στην κυβέρνηση έκανε το μέλος της επιτροπής των «ειδικών» του υπουργείου Υγείας, Νίκος Σύψας, καθώς υποστηρίζει πως τα κρούσματα στα σχολεία αυξάνονται γιατί....
οι δάσκαλοι χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.Αφού το υπουργείο Παιδείας, άνοιξε -έπειτα από καιρό- τα δημοτικά σχολεία, ο Νίκος Σύψας αποφάσισε να «στοχοποιήσει» τους δασκάλους κατηγορώντας τους για τ' ότι πιθανότατα μεταδίδουν αυτοί τον κορωνοϊό.
Μια λογική που άλλωστε έχει χρησιμοποιηθεί κατά το δοκούν από την κυβέρνηση και τους «ειδικούς» τους τελευταίους μήνες. Στοχοποιούμε κάποιους ώστε να έχουν αυτοί την ευθύνη σε περίπτωση που αυξηθούν τα κρούσματα, το ζούμε καθημερινά και με τους «απείθαρχους» πολίτες...
Βέβαια ο κ. Σύψας μάλλον δεν έχει διαβάσει τις έρευνες που επικαλείται ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος πριν από λίγο καιρό είχε παρουσιάσει στη Βουλή έρευνα για τα clusters (θύλακες) μετάδοσης, σύμφωνα με την οποία το ποσοστό της διασποράς του κορωνοϊού στα ΜΜΜ είναι, μόλις, 1,2%.
Τελικά ποιος έχει δίκαιο;
Να σημειώσουμε πως από την πρώτη στιγμή στο pronews.gr είχαμε σημειώσει πως με ημίμετρα στα ΜΜΜ δεν γίνεται να αντιμετωπιστεί η διάδοση του κορωνοϊού, καθώς δεν να λειτουργούν με το 50 ή 60% των επιβατών.
Τότε ο κ. Τσιόδρας είχε δηλώσει χαρακτηριστικά πως «δεν μπορούμε να επενδύσουμε αυτή τη στιγμή στα ΜΜΜ», ενώ λίγους μήνες νωρίτερα και ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Καραμανλής είχε πει πως είναι αναπόφευκτος ο συνωστισμός στα ΜΜΜ καθώς «συμβαίνει σε όλες τις χώρες».
Φυσικά η ατάκα του Άδωνι Γεωργιάδη πως «τι να τα κάνουμε τα λεωφορεία, να τα βγάλουμε βόλτα στο Σύνταγμα;», είναι χαρακτηριστική.
Μάλλον δεν είχαν ενημερώσει καταλλήλως προηγουμένως τον κ. Σύψα ο οποίος σε δηλώσεις του σε ιστοσελίδα εκτίμησε ότι η βασική πηγή της διασποράς στα σχολεία είναι οι καθηγητές που χρησιμοποιούν για την μεταφορά τους στο σχολείο τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αφού θεωρεί ότι δεν είναι μηδαμινή μεν η συμμετοχή των παιδιών αλλά ότι είναι χαμηλής επικινδυνότητας δε σε σχέση με αυτή των καθηγητών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου