Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου kentripotideas

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Καβάλα: Δημόσια υπηρεσία ζητά από κωφό να κλείσει ραντεβού τηλεφωνικά

Καβάλα: Δημόσια υπηρεσία ζητά από κωφό να κλείσει ραντεβού τηλεφωνικά

Πολίτης με απώλεια ακοής μετέβη σε υπηρεσία για να εκδώσει πινακίδες αλλά ο υπάλληλος του είπε να κλείσει ραντεβού....
τηλεφωνικά.

Σε μια απίστευτη καταγγελία προχώρησε ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ νομού Καβάλας που αναφέρει πως υπάλληλος υπηρεσίας προέτρεψε κωφό άτομο που μετέβη σε δημόσια υπηρεσία για να εξυπηρετηθεί να κλείσει τηλεφωνικά ραντεβού!

Σύμφωνα με τον Σύλλογο, ο εν λόγω πολίτης με αναπηρία πήγε στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της ΠΕ Καβάλας για να εκδώσει πινακίδες για το όχημά του ωστόσο βίωσε, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, την απαράδεκτη συμπεριφορά των εργαζόμενων στην υπηρεσία.

Η επιστολή του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Νομού Καβάλας

Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν. Καβάλας με την παρούσα επιστολή εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του για τη μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων που εφαρμόζουν κάποιες υπηρεσίες του δημοσίου, όπως η Διεύθυνση Συγκοινωνιών ΠΕ Καβάλας.

Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, κωφό μέλος μας, επισκέφτηκε τη συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να εκδώσει πινακίδες για το όχημά του. Ο υπάλληλος της υπηρεσίας του απαγόρευσε να εισέλθει και του είπε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα τηλεφωνικό νούμερο, αδιαφορώντας για το ότι ο πολίτης είναι κωφός.

Αμέσως μετά επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου μας και ζήτησε την δική μας διαμεσολάβηση για να επιλυθεί το πρόβλημα που είχε προκύψει. Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στη διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες.

Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφεριάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2513503497, αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ ολη την διάρκεια του πρωινού.

Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 έως τις 9 το πρωί.

Θεωρούμε απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό.

Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτησή τους στις δημόσιες υπηρεσίες αι να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχθεί το αυτονόητο.

Πηγή φωτογραφίας: www.kavalapost.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: