Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου kentripotideas

Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

Δεν πρέπει να διεξάγεται πείραμα όταν υπάρχει εκ των προτέρων υποψία θανάτου ή τραυματισμού ως αποτέλεσμα… Ποιός το λέει ; Διαβάστε !

 

Γίνεται πολύς λόγος για να θεσπιστούν υποχρεωτικοί οι εμβολιασμοί, το σύνταγμα έχει γίνει εδώ και καιρό κουρελόχαρτο, ψηφίζονται? νομοθετήματα που συγκρούονται με θεμελιώδη άρθρα του συντάγματος, που είναι η μόνο ασφαλιστική δικλείδα της δημοκρατίας....

Μιας δημοκρατίας που έτσι και αλλιώς είναι βιασμένη και αφειμένη στην διακριτική ευχέρεια των κυβερνόντων, που δεν κρατιούνται όταν αναλαμβάνουν να την σοδομίσουν… αναλόγως αν είναι αριστερός με βελούδινο τρόπο, αν είναι δεξιός με πιο άκομψο, για να φανεί και η διαφορά, αφού και οι δύο πλευρές, έτσι και αλλιώς, θα κάνουν ότι μπορούν για να αποδομήσουν ακόμα πιο πολύ…

Σήμερα έχουμε ένα σύνταγμα που δε το σέβεται κανείς, ή μάλλον το επικαλείται (όπως και την δημοκρατία) όποτε τον βολεύει…

που αυτομάτως αυτός χρίζει τον όποιον δε σέβεται το σύνταγμα, εκτός αυτού, άρα αντιδημοκρατικό, φασίστα με την έννοια της επιβολής των προσωπικών του συμφερόντων και αντιλήψεων…

Τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος είναι αρνητής του συντάγματος? ποια είναι η πρόβλεψη για μία τέτοια περίπτωση…

Άρθρο 134

2. Με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τιμωρείται όποιος, εκτός από την περίπτωση της προηγούμενης παραγράφου: α) επιχειρεί με βία ή απειλή βίας ή με σφετερισμό της ιδιότητάς του ως οργάνου του Κράτους να καταλύσει ή να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεμελιώδεις αρχές ή θεσμούς του πολιτεύματος αυτού…

Βία η απειλή βίας δεν εννοείται μόνο η σωματική, αλλά και η ψυχολογική, ο εκβιασμός περί προνομίων, ή οι επιπτώσεις που μπορεί να συναντήσει κάποιος στην εργασία του…

Το κράτος θα υποχρεώσει τις δημόσιες και ιδιωτικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο των μέτρων να ζητούν πιστοποιητικό εμβολιασμού, διαφορετικά δε θα επιτρέπεται η είσοδος στον χώρο εργασίας τους (γίνεται σήμερα αυτό με τα τεστ) οπότε με πλάγιο τρόπο, ο εργαζόμενος θα έχει 2 επιλογές…

Να εμβολιαστεί ή να απολυθεί εφόσον δεν εμφανίζεται στην εργασία του, ασχέτως αν δε του επιτρέπεται από την ίδια την υπηρεσία…

Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει επιλογή, κάτι που είναι άκρως αντιδημοκρατικό, ιδίως αν υπολογίσουμε, την μέριμνα των τελευταίων 30 ετών διάφορων δημοκρατικών κρατών για την αποκατάσταση των δικαιωμάτων, των μειονοτήτων…

Για να γίνω πιο σαφής, στην περίπτωση των μειονοτήτων, είχαμε μέχρι και διακρίσεις από την ανάποδη, προκειμένου να προστατευτούν και να υποστηριχθούν οι μειονότητες…

Δηλαδή επιδόματα, φορολογικές απαλλαγές, διάφορες παροχές κτλ..

Με τα λίγα παραδείγματα που παρέθεσα, αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι η δημοκρατία (όπως την διαχειρίζονται οι κρατούντες) βρίσκεται σε νευρικό κλονισμό, έρχεται με την πρώτη ευκαιρία αντιμέτωπη με την πλειοψηφία, και αντιθέτως χαιδεύει τις διάφορες αναγνωρισμένες κοινωνικές μειονότητες.

Και εδώ υπάρχει το οξύμορο, πως ένα δημοκρατικό κράτος γίνεται να μη μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της πλειοψηφίας, και να δείχνει τέτοιο σθένος για τις μειονότητες, χάριν κοινωνικών ευαισθησιών.

Η ίδια η δημοκρατία κάνει διακρίσεις?

Έρχομαι στο ευαίσθητο θέμα των εμβολιασμών.
Εδώ βρισκόμαστε σε μία κατάσταση αλλοπρόσαλλή, η κοινή λογική έχει πάει περίπατο, και κάθε τόσο βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τις διάφορες εμπνεύσεις των ειδικών αλχημιστών…

Οι εμβολιασμοί τελικά προστατεύουν τους εμβολιασμένους?
και ναι και όχι…
σου λένε οι ειδικοί… αν κάποιος που κάνει το εμβόλιο και νοσήσει (άρα κακώς το λέμε εμβόλιο) θα νοσήσει πιο ανώδυνα…
Δηλαδή οι 158,454,230 που έχουν νοσήσει και θεραπευτεί από τον ιό ήταν πάρα μα πάρα πολύ τυχεροί!!!!

Άρα μιλάμε για ένα εμβόλιο που δεν είναι ακριβώς εμβόλιο, το οποίο δεν έχει εγκριθεί και όπως λέει ο Dr. Τρόμος (Θ. Βασιλακόπουλος) εδώ και 2 μήνες ότι τις επόμενες εβδομάδες θα πάρει έγκρισή, ενώ ήδη έχουν εμβολιαστεί, βλάκα Βασιλακόπουλε, μερικά εκατοντάδες εκατομμύρια… πριν δηλαδή εγκριθεί, άρα και να εγκριθεί, μέχρι τότε ήταν πειραματικό…

Το εντυπωσιακότερο σε αυτή την ιστορία, είναι η εμμονή κάποιων που θέλουν να θεωρούνται μορφωμένοι, επιστήμονες κτλ… για την υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών.

Δε το θέτω στην βάση, ότι ενώ το εμβόλιο λειτουργεί πειραματικά, που σημαίνει ότι κανείς δεν γνωρίζει τι επίδραση θα έχει στον κάθε οργανισμό (δεν ήμαστε κλώνοι) ενώ δεν παρότι έχουν εμβολιαστεί εκατομμύρια κόσμου σε όλο τον πλανήτη και ακόμη δεν έχει εγκριθεί, αυτοί μιλάνε για υποχρεωτικότητα!!!!

Έχω την εντύπωση ότι η υποχρεωτικότητα δεν έχει να κάνει με το όψιμο ενδιαφέρον τους για την δημόσια υγεία, όσο για την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσουν σε μία υγειονομική χούντα, και ίσως να εξασφαλίσουν ένα πλούσιο μέλλον, κάνοντας πλάτες στους πατρόνους τους (κράτος, σύστημα, φαρμακευτικές).

Αυτοί είναι οι πραγματικοί φασίστες.
Διότι για να είναι κάποιος φασίστας δεν χρειάζεται να φέρει διακριτικά που θα το αποκαλύπτουν, αυτός είναι γίδι…

Ο φασίστας περιμένει την ευκαιρία που θα κυριαρχήσει παρά την θέληση των άλλων.

Και ευκαιρία για αυτά τα φθηνά ανθρωπάρια ήρθε, και ήρθε για τα καλά…

Εκτός από το σύνταγμα αγνοούν και την δίκη της Νυρεμβέργης, και ειδικά τα δικαστήρια που έγιναν για τις ιατρικές επεμβάσεις σε ανθρώπους χωρίς την θέληση τους, που στην ουσία και λόγω συνθηκών χρησιμοποιηθήκαν ως πειραματόζωα…

Δανείζομαι ένα απόσπασμα από το άρθρο του Πέτρου Μηλιαράκη*

Ο Κώδικας της Νυρεμβέργης αφορά σύνολο αρχών σε ζητήματα βιοηθικής και αποτελείται από δέκα κανόνες. Ο «πυρήνας» δε των κανόνων αυτών μπορεί να συγκροτηθεί στα παρακάτω:

1. Δεν πρέπει να διεξάγεται πείραμα όταν υπάρχει εκ των προτέρων υποψία θανάτου ή τραυματισμού ως αποτέλεσμα.

2. Το πείραμα πρέπει να διεξάγεται έτσι ώστε να αποφεύγεται κάθε περιττή σωματική και ψυχική οδύνη και τραυματισμός.

3. Η εθελοντική συναίνεση του εξεταζόμενου είναι απολύτως απαραίτητη.

4. Ο βαθμός κινδύνου, δεν πρέπει να υπερβαίνει εκείνον που καθορίζεται από την ανθρωπιστική σημασία του προβλήματος που καλείται να επιλυθεί από το πείραμα.

5. Κατά τη διάρκεια του πειράματος ο εξεταζόμενος είναι ελεύθερος να τερματίσει το πείραμα εάν έχει φτάσει στη φυσική ή ψυχική κατάσταση, όπου η συνέχιση του πειράματος του φαίνεται αδύνατη.

Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ
Ο Κώδικας της Νυρεμβέργης αποτελούσε το ηθικό και δεοντολογικό «ιστορικό προοίμιο» του Διεθνούς Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα της 16ης Δεκεμβρίου 1966 της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ (βλ. άρ.πρωτ. 2200 Α (ΧΧΙ)/16.12.1966).

Το Σύμφωνο αυτό έχει ενσωματωθεί και στην ελληνική εσωτερική έννομη τάξη με το Νόμο 2462/1997 (ΦΕΚ 25, τ. Α ́). Υπ’ όψιν δε ότι το Σύμφωνο αυτό, θα πρέπει να αποτελεί για την ερμηνεία των συνταγματικών κανόνων (και όχι μόνο) «εργαλείο σκέψης» και «πηγή» για τη μέθοδο της τελολογικής ερμηνείας. Υπ’ όψιν, επίσης, σύμφωνα με τα θεσπισμένα σε επίπεδο Δημοσίου Διεθνούς Δικαίου του προαναφερόμενου Συμφώνου ότι:

Κατά το άρθρο 1: «Όλοι οι λαοί έχουν το δικαίωμα της αυτοδιαθέσεως. Σύμφωνα με το δικαίωμα αυτό καθορίζουν ελεύθερα το πολιτικό καθεστώς τους και εξασφαλίζουν ελεύθερα την οικονομική, κοινωνική και μορφωτική ανάπτυξή τους».

Κατά το άρθρο 2: «Για να επιτύχουν τους σκοπούς αυτούς, όλοι οι λαοί μπορούν να διαθέτουν ελεύθερα τον πλούτο και τους φυσικούς πόρους τους, με την επιφύλαξη των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη διεθνή οικονομική συνεργασία που στηρίζεται στην αρχή του αμοιβαίου συμφέροντος και του διεθνούς δικαίου. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί ένας λαός να στερηθεί από τα δικά του μέσα επιβιώσεως.». Ενώ:

Κατά το άρθρο 7: «Κανείς δεν υποβάλλεται σε βασανιστήρια ούτε σε ποινές ή μεταχειρίσεις σκληρές, απάνθρωπες ή εξευτελιστικές. Ειδικότερα, απαγορεύεται η υποβολή προσώπου, χωρίς την ελεύθερη συγκατάθεσή του σε ιατρικό ή επιστημονικό πείραμα.»

ΤΟΥΤΩΝ ΔΟΘΕΝΤΩΝ
Η πανδημία του COVID-19 και η εισαγωγή του εμβολιασμού, ως αντικείμενο «πρόληψης» και «αντιμετώπισης», εγείρει τα παρακάτω ζητήματα:

Ουδείς κανόνας δικαίου και ουδεμία απόφαση δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα μπορεί να υποχρεώσει άτομο σε εμβολιασμό. Αναφορικά με τα άτομα, όμως, που επιδιώκουν και επιθυμούν να εμβολιαστούν, επουδενί μπορεί να αφαιρεθεί το δικαίωμά τους επιλογής του εμβολίου, εφόσον στο επίπεδο της δημόσιας υγείας διατίθενται πολλά εμβόλια πολλών εταιρειών.

Όσοι επιθυμούν να εμβολιαστούν, δικαιούνται να αξιώσουν το εμβόλιο της προτίμησής τους, αναλαμβάνοντας και την ευθύνη της συγκεκριμένης ιατρικής πράξης.

* Ο Πέτρος Μηλιαράκης δικηγορεί στα Ανώτατα Ακυρωτικά Δικαστήρια της Ελλάδας και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια του Στρασβούργου και του Λουξεμβούργου (ECHR και GC – EU).

Με ποιο δικαίωμα λοιπόν όλοι αυτοί που εμφανίζονται στα ΜΜΕ (δημοσιογράφοι, γιατροί, κυβερνητικοί) τολμούν να συζητάνε για υποχρεωτικότητα ιατρικής πράξεις, όταν αυτό είναι άκρως δημοκρατικό (στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα), είναι αντισυνταγματικό, και αντιτίθεται στους διεθνείς κανόνες για τα ατομικά δικαιώματα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (κανονικά οι κλινικοί έλεγχοι για τα εμβόλια θα ολοκληρώνονταν το 2023) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ?

Κάποτε ο Αλέφαντος είχε κάνει ένα σχόλιο για τον πρώην πρόεδρο της δημοκρατίας τον Κ. Στεφανόπουλο στο οποίο είχε δίκιο… ίσως ο τρόπος του να αδίκησε την σκέψη του…
τότε οι πάντες έπεσαν πάνω στον Αλέφαντο, λες και επιχείρησε να ρίξει τον πρόεδρο της δημοκρατίας…

Για εβδομάδες το θέμα σέρνονταν και έβγαιναν στα τηλεοπτικά παράθυρα διάφοροι δημοκράτες πολιτικοί να υπερασπιστούν το δημοκρατικό μας πολίτευμα που κινδύνευε από τα λόγια του Αλέφαντου…

1 χρόνο τώρα γίνονται αδιανόητα πράγματα, και με το περιθώριο που ανοίγουν λόγω ανοχής μας, βλέπουμε να ανοίγει τις ορέξεις των φασιστοειδών, για ακόμα πιο αδιανόητες προτάσεις και ασύστολη καταπάτηση των δημοκρατικών δικαιωμάτων…

Αντί λοιπόν να βγαίνουν στα κανάλια αναφερόμενη σε αυτή την καταπάτηση, τους βλέπουμε να μιλούν για το πως θα κάνουν ακόμα πιο δυσφορική την καθημερινότητα μας, ακόμα πιο τρομακτική, και ακόμα πιο απάνθρωπη.

Σκεφτείτε φίλοι μου, ότι αυτούς εμείς τους έχουμε εκλέξει, και έχουν ημερομηνία λήξεως, κάτι που δε φαίνεται να το υπολογίζουν, όσο το να ολοκληρώσουν τον καταστροφικό έργο τους απέναντι στην κοινωνία…

K.K.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


πηγή


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: