The Vigilant Citizen / ΚΟ
Ένα ακόμα άρθρο του The Vigilant Citizen που ειδικεύεται στο να αναλύει τη λαϊκή κουλτούρα (μουσική βιομηχανία, βιομηχανία του θεάματος) και πως μέσα από αυτήν προωθούνται....
στις μάζες νεοταξικά και αποκρυφιστικά μηνύματα και σύμβολα. Μια παγκόσμια κρίση που προκαλεί τεράστιο χάος και θάνατο ανοίγοντας τον δρόμο σε μια «νέα εποχή» και μια «νέα τάξη» μέσα από το χάος δεν θα μπορούσε παρά να καλοσωριστεί.
Η βασική φιλοσοφία της αποκρυφιστικής ελίτ και τα σχέδιά της για την ανθρωπότητα δεν είναι φανερά στον κοινό άνθρωπο. Μπορούν να τα αντιληφθούν όσοι έχουν «μάτια για να δουν». Στο επίκεντρο όλων, ένα σύνθημα: “Τάξη μέσα από το Χάος” (το λατινικό “Ordo Ab Chao” χρησιμοποιείται ως μασονικό σύνθημα).
Βλέπετε το 33 που σημαίνει τον 33ο βαθμό στον Τεκτονισμό (τον υψηλότερο βαθμό που μπορεί να επιτευχθεί). Στην κορυφή, το σύνθημα: Ordo Ab Chao.
Στον Τεκτονισμό, το σύνθημα Order Out of Chaos έχει πολλές έννοιες, που κυμαίνονται από νεφελώδεις μεταφυσικές πράξεις έως συγκεκριμένη κοινωνική μηχανική. Σε ευρύτερη κλίμακα, αυτό το σύνθημα είναι η απόλυτη συνταγή για μια δραστική αλλαγή στην κοινωνία: 1) Ένα γεγονός προκαλεί χάος και πανικό 2) Μια «λύση» προβάλλει που «τυχαίνει» να προωθεί την ατζέντα της ελίτ 3) Η κοινωνία αλλάζει χωρίς αντίσταση.
Σήμερα, ο τελικός στόχος της ελίτ είναι να δημιουργήσει μια παγκόσμια κυβέρνηση που θα ελέγχει τους πόρους του κόσμου, διατηρώντας παράλληλα τις μάζες υποτονικές και μονίμως παρακολουθούμενες μέσα από τακτικές αστυνομικού κράτους. Οι «λύσεις» στην τρέχουσα κρίση του ιού δείχνουν να αποτελούν μεγάλα βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Γι 'αυτό «καλωσορίζονται» αυτές οι στιγμές του χάους. Αποτελούν ευκαιρίες. Ενώ οι μάζες υποφέρουν και αποδυναμώνονται, η ελίτ κερδίζει δύναμη και έλεγχο. Και, αφού τα σύμβολα κυριαρχούν στον κόσμο, το Order Out of Chaos γιορτάζεται σε όλη την λαϊκή κουλτούρα μέσω του συμβολισμού. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα με χρονολογική σειρά.
Georgia Guidestones (Οι Κατευθυντήριοι Λίθοι στη Γεωργία των ΗΠΑ)
Από την αποκάλυψή τους το 1980, αυτές οι αινιγματικές πλάκες έχουν μπερδέψει τους ανθρώπους με τα δυσοίωνα μηνύματά τους. Πράγματι, γραμμένες σε γιγάντιες πλάκες από πέτρα αποτελούν τις «10 Εντολές» για μια νέα εποχή. Και η πρώτη λέει: Διατηρήστε την ανθρωπότητα κάτω από 500 εκατομμύρια. Προκειμένου να ικανοποιηθεί αυτή η απαίτηση, ο σημερινός παγκόσμιος πληθυσμός πρέπει να μειωθεί κατά τουλάχιστον 90%.
Georgia Guidestones (Οι Κατευθυντήριοι Λίθοι στη Γεωργία των ΗΠΑ)
Από την αποκάλυψή τους το 1980, αυτές οι αινιγματικές πλάκες έχουν μπερδέψει τους ανθρώπους με τα δυσοίωνα μηνύματά τους. Πράγματι, γραμμένες σε γιγάντιες πλάκες από πέτρα αποτελούν τις «10 Εντολές» για μια νέα εποχή. Και η πρώτη λέει: Διατηρήστε την ανθρωπότητα κάτω από 500 εκατομμύρια. Προκειμένου να ικανοποιηθεί αυτή η απαίτηση, ο σημερινός παγκόσμιος πληθυσμός πρέπει να μειωθεί κατά τουλάχιστον 90%.
Όπως εξηγεί σχετικό άρθρο (βλ εδώ) για τις Georgia Guidestones, όλα σχετικά με αυτό το μνημείο είναι σύμφωνα με την ατζέντα της απόκρυφης ελίτ. Από μια παγκόσμια κυβέρνηση έως τον έλεγχο του πληθυσμού, όλα είναι εδώ. Ας προσέξουμε ιδιαίτερα την 1η , την 8η και την 10η από τις «δέκα «εντολές»:
Διατηρήστε την ανθρωπότητα κάτω από 500.000.000 σε διαρκή ισορροπία με τη φύση.
Εξισορροπήστε τα προσωπικά δικαιώματα με τα κοινωνικά καθήκοντα.
Μην είστε καρκίνος στη γη - Αφήστε χώρο για τη φύση - Αφήστε χώρο για τη φύση.
Αυτή η κρίση μας ωθεί προς αυτές τις εντολές. Για παράδειγμα, ένας κόσμος υπό περιορισμό είναι σαφώς μια άσκηση «εξισορρόπησης των προσωπικών δικαιωμάτων με τα κοινωνικά καθήκοντα». Επίσης, σίγουρα «αφήνουμε χώρο για τη φύση».
Ιδού ένα άρθρο της NZ Herald σχετικά με τα περιβαλλοντικά «οφέλη» αυτής της κρίσης.
Διατηρήστε την ανθρωπότητα κάτω από 500.000.000 σε διαρκή ισορροπία με τη φύση.
Εξισορροπήστε τα προσωπικά δικαιώματα με τα κοινωνικά καθήκοντα.
Μην είστε καρκίνος στη γη - Αφήστε χώρο για τη φύση - Αφήστε χώρο για τη φύση.
Αυτή η κρίση μας ωθεί προς αυτές τις εντολές. Για παράδειγμα, ένας κόσμος υπό περιορισμό είναι σαφώς μια άσκηση «εξισορρόπησης των προσωπικών δικαιωμάτων με τα κοινωνικά καθήκοντα». Επίσης, σίγουρα «αφήνουμε χώρο για τη φύση».
Ιδού ένα άρθρο της NZ Herald σχετικά με τα περιβαλλοντικά «οφέλη» αυτής της κρίσης.
Εν ολίγοις, οι Georgia Guidestones «προσβλέπουν» σε ένα τεράστιο, αποκαλυπτικό γεγονός που θα φέρει συγκεκριμένες αλλαγές στον κόσμο. Και δεν είναι το μόνο ορόσημο που κοινοποιεί αυτό το συγκεκριμένο μήνυμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Οι τοιχογραφίες του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντένβερ
Εδώ υπάρχουν πολλά παράξενα πράγματα. Στο επίκεντρο όλων αυτών υπάρχει μια τοιχογραφία που δείχνει τον θάνατο και το χάος, τους οποίους ακολουθεί η δημιουργία ενός νέου κόσμου.
Εδώ είναι μια από τις τοιχογραφίες.
Οι τοιχογραφίες του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντένβερ
Εδώ υπάρχουν πολλά παράξενα πράγματα. Στο επίκεντρο όλων αυτών υπάρχει μια τοιχογραφία που δείχνει τον θάνατο και το χάος, τους οποίους ακολουθεί η δημιουργία ενός νέου κόσμου.
Εδώ είναι μια από τις τοιχογραφίες.
Μια τεράστια στρατιωτική φιγούρα που φορά μάσκα αερίου σπρώχνει ή σκοτώνει ένα περιστέρι και μια τεράστια ουρά από μητέρες που κλαίνε κρατώντας νεκρά μωρά. Είναι αυτό που θέλετε να δείτε πριν επιβιβαστείτε στο αεροπλάνο;
Βρίσκω το ουράνιο τόξο στην κορυφή αυτής της τοιχογραφίας εξαιρετικά ανησυχητικό. Ακόμα περισσότερο υπό τις σημερινές συνθήκες.
Βρίσκω το ουράνιο τόξο στην κορυφή αυτής της τοιχογραφίας εξαιρετικά ανησυχητικό. Ακόμα περισσότερο υπό τις σημερινές συνθήκες.
Εν μέσω του πανδημικού lockdown, μια παγκόσμια τάση προέκυψε με το ζωγράφισμα ουράνιων τόξων σε παράθυρα και δημόσιους χώρους.
Μετά το θάνατο και την καταστροφή: Αναγέννηση ενός νέου κόσμου που ενώνεται γύρω από ένα είδος λαμπερού φυτού.
Για άλλη μια φορά, ένα έργο τέχνης τοποθετημένο σε δημόσιο χώρο αφηγείται την ιστορία του μαζικού χάους που ακολουθείται από την αναγέννηση ενός νέου κόσμου που ενώνει όλα τα έθνη.
Οι Τοιχογραφίες στην Τράπεζα της Αμερικής
Οι αινιγματικές τοιχογραφίες που εκτίθενται στα κεντρικά γραφεία της Τράπεζας της Αμερικής στο Σαρλότ της Βόρειας Καρολίνας περιστρέφονται γύρω από το ίδιο γενικό θέμα (δες άρθρο εδώ).
Για άλλη μια φορά, ένα έργο τέχνης τοποθετημένο σε δημόσιο χώρο αφηγείται την ιστορία του μαζικού χάους που ακολουθείται από την αναγέννηση ενός νέου κόσμου που ενώνει όλα τα έθνη.
Οι Τοιχογραφίες στην Τράπεζα της Αμερικής
Οι αινιγματικές τοιχογραφίες που εκτίθενται στα κεντρικά γραφεία της Τράπεζας της Αμερικής στο Σαρλότ της Βόρειας Καρολίνας περιστρέφονται γύρω από το ίδιο γενικό θέμα (δες άρθρο εδώ).
Η τοιχογραφία στα δεξιά ονομάζεται «Σχεδιασμός / Γνώση» και είναι γεμάτη με αποκρυφιστικούς και μασονικούς συμβολισμούς. Βασικά μας λέει ότι όσοι «σχεδιάζουν» τον κόσμο έχουν απόκρυφη «γνώση».
Η κεντρική τοιχογραφία ονομάζεται «Χάος / Δημιουργικότητα». Απεικονίζει μια περίοδο μετάβασης που χαρακτηρίζεται από αναταραχή και καταπίεση. Υπάρχουν αναταραχές στις πόλεις, στρατιωτικές φιγούρες στους δρόμους και συρματοπλέγματα παντού. Υπάρχει επίσης αυτός ο τύπος:
Η κεντρική τοιχογραφία ονομάζεται «Χάος / Δημιουργικότητα». Απεικονίζει μια περίοδο μετάβασης που χαρακτηρίζεται από αναταραχή και καταπίεση. Υπάρχουν αναταραχές στις πόλεις, στρατιωτικές φιγούρες στους δρόμους και συρματοπλέγματα παντού. Υπάρχει επίσης αυτός ο τύπος:
Ανάμεσα στο χάος είναι ένα άτομο που φοράει στολή hazmat (προστασίας από επικίνδυνα υλικά - όπως βιολογικούς και χημικούς ατμούς, αέρια). Σε αντίθεση με την τοιχογραφία του αεροδρομίου, η περίοδος του χάους φαίνεται να συνδέεται με κάποιο είδος βιολογικής απειλής.
Και αυτό βλέπουμε σήμερα στις ειδήσεις:
Άνθρωποι με στολές hazmat βρίσκονται παντού.
Η ταινία “2012”
Αυτή η ταινία που κυκλοφόρησε το 2009, απεικόνισε το τέλος του κόσμου όπως υποτίθεται, είχε προβλεφθεί από τους Μάγια. Πέρα από τις υποθετικές σκηνές καταστροφών διάσημων μνημείων, η ταινία έστειλε ένα μόνο μήνυμα: Μόνο η ελίτ θα επιβιώσει σε μια περίοδο χάους.
Και αυτό βλέπουμε σήμερα στις ειδήσεις:
Άνθρωποι με στολές hazmat βρίσκονται παντού.
Η ταινία “2012”
Αυτή η ταινία που κυκλοφόρησε το 2009, απεικόνισε το τέλος του κόσμου όπως υποτίθεται, είχε προβλεφθεί από τους Μάγια. Πέρα από τις υποθετικές σκηνές καταστροφών διάσημων μνημείων, η ταινία έστειλε ένα μόνο μήνυμα: Μόνο η ελίτ θα επιβιώσει σε μια περίοδο χάους.
Το σύνθημα της ταινίας: «Είχαμε προειδοποιηθεί». Η εικόνα στην αφίσα: Το τεράστιο άγαλμα του Χριστού στη Βραζιλία πέφτει κάτω. Συμβολικό;
Όπως γράφει το άρθρο εδώ, η ιστορία είναι λιγότερο για το τέλος του κόσμου και περισσότερο για την παγκόσμια ελίτ που επιβιώνει από μια μεγάλη κρίση. Πράγματι, στην ταινία, η ελίτ γνώριζε ότι ένας κατακλυσμός ερχόταν χρόνια νωρίτερα και το έκρυβε από τις μάζες. Χρησιμοποίησαν αυτόν τον χρόνο για να προετοιμαστούν για μια νέα εποχή, ενώ ο υπόλοιπος παγκόσμιος πληθυσμός αφέθηκε να πεθάνει.
Όπως γράφει το άρθρο εδώ, η ιστορία είναι λιγότερο για το τέλος του κόσμου και περισσότερο για την παγκόσμια ελίτ που επιβιώνει από μια μεγάλη κρίση. Πράγματι, στην ταινία, η ελίτ γνώριζε ότι ένας κατακλυσμός ερχόταν χρόνια νωρίτερα και το έκρυβε από τις μάζες. Χρησιμοποίησαν αυτόν τον χρόνο για να προετοιμαστούν για μια νέα εποχή, ενώ ο υπόλοιπος παγκόσμιος πληθυσμός αφέθηκε να πεθάνει.
Στην ταινία οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Λονδίνου ματαιώθηκαν. Σε αντίθεση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 που αναβλήθηκαν για το 2021.
Στην ταινία, η ελίτ εξουσιοδοτεί την Κίνα να κατασκευάσει τεράστια πλοία που θα κρατούσαν τους «εκλεκτούς» ασφαλείς καθώς ο κόσμος θα εξαφανιστεί. Η τιμή ενός εισιτηρίου για είσοδο σε αυτά τα πλοία: 1 δισεκατομμύριο ευρώ ανά άτομο.
Η Βασίλισσα της Αγγλίας επιβιβάζεται στο πλοίο στην Κίνα.
Στο τέλος, οι επιλεγμένοι επέζησαν από τον κατακλυσμό ενώ ο υπόλοιπος κόσμος πέθανε. Τα πλοία τους προσγειώθηκαν στην Αφρική και η ελίτ ξεκίνησε έναν νέο πολιτισμό στη θέση που ονομάστηκαν Cape Hope (Ακρωτήρι της Ελπίδας).
Ενώ το «2012» δεν αφορά έναν θανατηφόρο ιό, συμβολικά απεικονίζει τη βασική φιλοσοφία της ελίτ: Order Out of Chaos.
Το περιοδικό Economist
Εδώ και χρόνια, ο Economist φοβίζει τους ανθρώπους για χρόνια με παράξενα, αινιγματικά εξώφυλλα περιοδικών που φαίνεται να κάνουν ζοφερές προβλέψεις. Παρόλο που κάποιοι μπορεί να πουν «και ποιος νοιάζεται», υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο αυτό το περιοδικό πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη: Ο Economist συνδέεται άμεσα με την παγκόσμια ελίτ - αυτούς που κάνουν αυτές τις προβλέψεις πραγματικότητα. Όπως έγραψα στο άρθρο, το εξώφυλλο του Economist 2015 είναι γεμάτο με κρυφά σύμβολα και προβλέψεις:
«Το Economist και σχετίζεται άμεσα με την παγκόσμια ελίτ. Είναι εν μέρει ιδιοκτησία της τραπεζικής οικογένειας Rothschild της Αγγλίας και ο αρχισυντάκτης του, John Micklethwait, παρευρέθηκε αρκετές φορές στις συνεδριάσεις της Λέσχης Bilderberg. Είναι επομένως σίγουρο να πούμε ότι οι άνθρωποι στο Economist γνωρίζουν πράγματα που οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν".
Τι θέλει να πει το εξώφυλλο «Ο κόσμος το 2019» του Economist;
Εδώ οι Τέσσερις Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης. Ένας από αυτούς φοράει μάσκα.
Ο Λευκός Ίππος λέγεται (όχι ομοφώνως) ότι συμβολίζει την κατάκτηση, το λοιμό και την έλευση του Αντίχριστου, ο Ερυθρός αντιπροσωπεύει τον πόλεμο, ο Μέλας σχετίζεται με την πείνα και ο Ωχρός φέρνει το θάνατο. Μπορούμε να πούμε ότι η τρέχουσα κρίση έφερε ταυτόχρονα κάποιες μορφές κατάκτησης, λοιμού, πείνας και θανάτου.
Ακολουθεί ένα άλλο παράξενο στοιχείο στο εξώφυλλο. Στο κάτω αριστερό μέρος βρίσκεται ένας παγκολίνος (φολιδωτός μυρμηγκοφάγος).
Αν και υπάρχουν πολλές θεωρίες που κυμαίνονται σχετικά με την προέλευση του ιού, υπάρχει μια που συνεχίζει να εμφανίζεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης: Μεταδόθηκε στον άνθρωπο από ένα παγκολίνο. Παραπάνω ένα άρθρο από τους NY Times.
Το εξώφυλλο περιέχει και ένα πελαργό που μεταφέρει ένα μωρό με Barcode (ο Bill Gates θέλει να δημιουργήσει μια «ψηφιακή αναγνώριση» μέσω εμβολιασμού κατά τη γέννηση).
Αυτό τώρα είναι το εξώφυλλο του τελευταίου τεύχους του Economist.
Το χέρι της ελίτ κρατά τις μάζες «σε λουρί». Σαν σκύλο. Αυτό θέλουν.
Το show της Madonna στην Eurovision
Στο show η Madonna εμφανίστηκε εν μέσω ανθρώπων που φορούσαν μάσκες αερίων, ενώ η ίδια φορούσε στέμμα (κορώνα) και ερμήνευσε το τραγούδι Future (Μέλλον) που λέει:
Δεν έρχονται όλοι στο μέλλον
Δεν μαθαίνουν όλοι από το παρελθόν
Δεν μπορούν όλοι να έρθουν στο μέλλον
Δεν θα μείνουν (ζήσουν) όλοι που είναι τώρα εδώ
Στη συνέχεια, η Μαντόνα φυσάει έναν άνεμο θανάτου στους ανθρώπους με τις μάσκες και όλοι πεθαίνουν. Επίσης, στο παρασκήνιο, το Άγαλμα της Ελευθερίας είναι σπασμένο. Σήμερα, οι ελευθερίες μας έχουν δεχθεί ισχυρό χτύπημα.
Επίσης η Madonna λέει περίεργα πράγματα για τον ιό. Σε ένα πρόσφατο βίντεο που δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Madonna είπε για την πανδημία:
«Είναι ο μεγάλος ισοσταθμιστής και αυτό που είναι τρομερό είναι αυτό που είναι υπέροχο γι 'αυτό. Αυτό που είναι τρομερό είναι ότι μας έκανε όλους ίσους με πολλούς τρόπους - και αυτό που είναι υπέροχο είναι ότι μας έκανε όλους ίσους με πολλούς τρόπους".
Συμπέρασμα
Παρόλο που σε αυτό το άρθρο είδαμε στοιχεία που είναι πολύ διαφορετικά, υπάρχουν μερικά κοινά σημεία. Πρώτον, όλα χρηματοδοτούνται από ανθρώπους που βρίσκονται στην ελίτ. Δεύτερον, όλα αποτελούν μέρος της λαϊκής κουλτούρας, που καθορίζει και «χρωματίζει» την κοινωνία μας. Τρίτον, όλα λένε μια παρόμοια ιστορία: το «καλωσόρισμα» μιας μεγάλης κρίσης για την εισαγωγή μιας Νέας Παγκόσμιας Τάξης.
Θα μπορούσε κανείς να ρωτήσει: «Γιατί να υπάρχουν αυτά τα μηνύματα; Δεν θα έπρεπε να θέλουν να κρατήσουν τα σχέδιά τους μυστικά;». Όχι και για διάφορους λόγους. Πρώτον, η έννοια του προγνωστικού προγραμματισμού μας λέει ότι, όταν οι μάζες εκτίθενται σε μια σοκαριστική ιδέα, είναι λιγότερο σοκαρισμένες και περισσότερο δεκτικές όταν αυτή συμβεί πραγματικά. Δεύτερον, η ελίτ πιστεύει στους καρμικούς νόμους. Εάν οι μάζες προειδοποιηθούν σωστά και αν δεχθούν πρόθυμα τι συμβαίνει, η ελίτ απαλλάσσεται από τη καρμική «εκδίκηση». Τέλος, τα σύμβολα κυριαρχούν στον κόσμο. Καθ 'όλη τη διάρκεια της ιστορίας, ο συμβολισμός αυτών που ήταν εξουσία επικαλύπτονταν πάντα σε όλη την κοινωνία.
Στην ταινία, η ελίτ εξουσιοδοτεί την Κίνα να κατασκευάσει τεράστια πλοία που θα κρατούσαν τους «εκλεκτούς» ασφαλείς καθώς ο κόσμος θα εξαφανιστεί. Η τιμή ενός εισιτηρίου για είσοδο σε αυτά τα πλοία: 1 δισεκατομμύριο ευρώ ανά άτομο.
Η Βασίλισσα της Αγγλίας επιβιβάζεται στο πλοίο στην Κίνα.
Στο τέλος, οι επιλεγμένοι επέζησαν από τον κατακλυσμό ενώ ο υπόλοιπος κόσμος πέθανε. Τα πλοία τους προσγειώθηκαν στην Αφρική και η ελίτ ξεκίνησε έναν νέο πολιτισμό στη θέση που ονομάστηκαν Cape Hope (Ακρωτήρι της Ελπίδας).
Ενώ το «2012» δεν αφορά έναν θανατηφόρο ιό, συμβολικά απεικονίζει τη βασική φιλοσοφία της ελίτ: Order Out of Chaos.
Το περιοδικό Economist
Εδώ και χρόνια, ο Economist φοβίζει τους ανθρώπους για χρόνια με παράξενα, αινιγματικά εξώφυλλα περιοδικών που φαίνεται να κάνουν ζοφερές προβλέψεις. Παρόλο που κάποιοι μπορεί να πουν «και ποιος νοιάζεται», υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο αυτό το περιοδικό πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη: Ο Economist συνδέεται άμεσα με την παγκόσμια ελίτ - αυτούς που κάνουν αυτές τις προβλέψεις πραγματικότητα. Όπως έγραψα στο άρθρο, το εξώφυλλο του Economist 2015 είναι γεμάτο με κρυφά σύμβολα και προβλέψεις:
«Το Economist και σχετίζεται άμεσα με την παγκόσμια ελίτ. Είναι εν μέρει ιδιοκτησία της τραπεζικής οικογένειας Rothschild της Αγγλίας και ο αρχισυντάκτης του, John Micklethwait, παρευρέθηκε αρκετές φορές στις συνεδριάσεις της Λέσχης Bilderberg. Είναι επομένως σίγουρο να πούμε ότι οι άνθρωποι στο Economist γνωρίζουν πράγματα που οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν".
Τι θέλει να πει το εξώφυλλο «Ο κόσμος το 2019» του Economist;
Εδώ οι Τέσσερις Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης. Ένας από αυτούς φοράει μάσκα.
Ο Λευκός Ίππος λέγεται (όχι ομοφώνως) ότι συμβολίζει την κατάκτηση, το λοιμό και την έλευση του Αντίχριστου, ο Ερυθρός αντιπροσωπεύει τον πόλεμο, ο Μέλας σχετίζεται με την πείνα και ο Ωχρός φέρνει το θάνατο. Μπορούμε να πούμε ότι η τρέχουσα κρίση έφερε ταυτόχρονα κάποιες μορφές κατάκτησης, λοιμού, πείνας και θανάτου.
Ακολουθεί ένα άλλο παράξενο στοιχείο στο εξώφυλλο. Στο κάτω αριστερό μέρος βρίσκεται ένας παγκολίνος (φολιδωτός μυρμηγκοφάγος).
Αν και υπάρχουν πολλές θεωρίες που κυμαίνονται σχετικά με την προέλευση του ιού, υπάρχει μια που συνεχίζει να εμφανίζεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης: Μεταδόθηκε στον άνθρωπο από ένα παγκολίνο. Παραπάνω ένα άρθρο από τους NY Times.
Το εξώφυλλο περιέχει και ένα πελαργό που μεταφέρει ένα μωρό με Barcode (ο Bill Gates θέλει να δημιουργήσει μια «ψηφιακή αναγνώριση» μέσω εμβολιασμού κατά τη γέννηση).
Αυτό τώρα είναι το εξώφυλλο του τελευταίου τεύχους του Economist.
Το χέρι της ελίτ κρατά τις μάζες «σε λουρί». Σαν σκύλο. Αυτό θέλουν.
Το show της Madonna στην Eurovision
Στο show η Madonna εμφανίστηκε εν μέσω ανθρώπων που φορούσαν μάσκες αερίων, ενώ η ίδια φορούσε στέμμα (κορώνα) και ερμήνευσε το τραγούδι Future (Μέλλον) που λέει:
Δεν έρχονται όλοι στο μέλλον
Δεν μαθαίνουν όλοι από το παρελθόν
Δεν μπορούν όλοι να έρθουν στο μέλλον
Δεν θα μείνουν (ζήσουν) όλοι που είναι τώρα εδώ
Στη συνέχεια, η Μαντόνα φυσάει έναν άνεμο θανάτου στους ανθρώπους με τις μάσκες και όλοι πεθαίνουν. Επίσης, στο παρασκήνιο, το Άγαλμα της Ελευθερίας είναι σπασμένο. Σήμερα, οι ελευθερίες μας έχουν δεχθεί ισχυρό χτύπημα.
Επίσης η Madonna λέει περίεργα πράγματα για τον ιό. Σε ένα πρόσφατο βίντεο που δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Madonna είπε για την πανδημία:
«Είναι ο μεγάλος ισοσταθμιστής και αυτό που είναι τρομερό είναι αυτό που είναι υπέροχο γι 'αυτό. Αυτό που είναι τρομερό είναι ότι μας έκανε όλους ίσους με πολλούς τρόπους - και αυτό που είναι υπέροχο είναι ότι μας έκανε όλους ίσους με πολλούς τρόπους".
Συμπέρασμα
Παρόλο που σε αυτό το άρθρο είδαμε στοιχεία που είναι πολύ διαφορετικά, υπάρχουν μερικά κοινά σημεία. Πρώτον, όλα χρηματοδοτούνται από ανθρώπους που βρίσκονται στην ελίτ. Δεύτερον, όλα αποτελούν μέρος της λαϊκής κουλτούρας, που καθορίζει και «χρωματίζει» την κοινωνία μας. Τρίτον, όλα λένε μια παρόμοια ιστορία: το «καλωσόρισμα» μιας μεγάλης κρίσης για την εισαγωγή μιας Νέας Παγκόσμιας Τάξης.
Θα μπορούσε κανείς να ρωτήσει: «Γιατί να υπάρχουν αυτά τα μηνύματα; Δεν θα έπρεπε να θέλουν να κρατήσουν τα σχέδιά τους μυστικά;». Όχι και για διάφορους λόγους. Πρώτον, η έννοια του προγνωστικού προγραμματισμού μας λέει ότι, όταν οι μάζες εκτίθενται σε μια σοκαριστική ιδέα, είναι λιγότερο σοκαρισμένες και περισσότερο δεκτικές όταν αυτή συμβεί πραγματικά. Δεύτερον, η ελίτ πιστεύει στους καρμικούς νόμους. Εάν οι μάζες προειδοποιηθούν σωστά και αν δεχθούν πρόθυμα τι συμβαίνει, η ελίτ απαλλάσσεται από τη καρμική «εκδίκηση». Τέλος, τα σύμβολα κυριαρχούν στον κόσμο. Καθ 'όλη τη διάρκεια της ιστορίας, ο συμβολισμός αυτών που ήταν εξουσία επικαλύπτονταν πάντα σε όλη την κοινωνία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου